Hööks

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
I lördags när jag var iväg till Jälla och Uppsala DS KM tävling, så visade det sig att starttiden hade flyttats från 10 till 11 pga strukningar i startlistan. Så jag valde att åka till Hööks och kolla in lite snyggheter där. Det som följde med hem var de sista borstarna till ryktlådan, ett par lammullsulor till mina röda Tretornstövlar och en svart luva som ska sys om lite. Jag är nöjd med mina inköp, jag provade även lite kläder som är intressanta för senare köp, ska bara få ihop lite pengar känns det som. Längtar redan efter att kunna köpa den där grymt snygga västen, ååh!

Kommentarer
Postat av: my

snyggt :)

Svar: Ojah, mycket jag gillar :)
Linda Enarsson

2013-02-12 @ 14:40:50
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0