Hoppa i fickan

Nikon D300s + Nikkor 50mm/1,8
 
Måste säga att detta är något av det händigaste, praktiska och smarta sak jag hittat. Det är nämligen en nyckelring med alla avstånd för häst och ponnyer. Mellan hindren, bommar innan, antal galoppsprång osv osv. Det är så smart att jag var tvungen att klicka hem en. Jag har aldrig hittat något liknande, så smart att ha md sig på t ex tävling för att kunna veta exakt hur många galoppsprång. Jag är väldigt dålig på avstånd och detta kommer bli till stor hjälp!
 
Det som är ännu bättre är att den finns att köpa HÄR för ynka 40 kr + frakt!!! Så in med er och fynda det smartaste som finns!

Kommentarer
Postat av: my

åh det måste jag ju nästan ha. Kan verkligen ingenting om avstånd och nu när det ser ut som om jag kommer få en häst så kanske an ska börja lära sig haha XD

Svar: Så praktisk! Jag älskar den, kommer att bli välanvänd senare när träning och tävling börjar igen :)
Linda Enarsson

2013-02-04 @ 17:08:24
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0