Planer för dagen

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Dagen har ändå börjat bra, typ. Igår blev det ett gäng killar i bra form, varav en av dessa var min älskling. Så hemma vid halv 4 i natt, haha. Ingen fara lixom (; Nykter och körde för den delen. Vakna idag vid 10 tiden, frukost och göra sig i ordning för att sedan slita upp min lille kille som sussat. Mindre populärt men det gick. Så nu inväntar jag killen i duschen för att sedan åka och fira en farfar på födelsedagen. Japp, så det blir en lugn dag, blir sedan att fixa med alla bilder från igår som ska upp på hemsidan.
 
Blomman på bilden, superfin! Fick jag av V för att jag skötte Filur under en vecka, bara kul! Hoppas hon åker bort flera gånger, haha (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0