Ponnypop.se

 
Satt inne på PonnyPop.se hemsidan för någon dag sedan. Måste säga att jag gillar sidan mycket! Fanns så mycket roligt att se på den.
Till exempel så dessa söta och fina manrosetter, har en bekant som alltid har endast en rosett sitter i någon av knopparna, mycket häftigt måste jag säga! Så kanske ska bli min grej de med? (; Fast jag har röd och hon rosa.
Tröjan är bra snygg! Men tyvärr finns den bara i barnstorlekar, men man kanske kan ha största barn? Nej men (;
Måste även säga att dras spön var så söta! Jag har tänkt att köpa ett rött spö, men det har inte blivit av. Så hittade jag detta, gulligt!
 
Den dag jag har mycket pengar, den dagen kommer allt att försvinna (; Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0