Sportcentralen i TV4

 
Måste säga att jag gillade reportaget i TV4 nyss om Malin Baryard och Peder Fredricson. Mina tankar var hela tiden, under reportaget i London, på hästskötarna. Jag har aldrig riktigt reflekterat över hur sjukt mycket hästskötarna igentligen betyder för de stora häststjärnorna. Jag tyckte att det var väldigt intressant att höra hur det fungerar under de stora tävlingarna, och det där med hästägare var bland de intressantaste. Tänk att få äga en häst som Tornesch (; Ska jag äga en häst som kan gå OS, så ska det garanterat vara en hingst eller ett sto. Yeah!
 
Var det någon mera än jag som såg de? Vad tänkte du på och vad blev du nyfiken på? Visste du hur det var på de stora tävlingarna? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0