Till den vardagliga jaget

 
En annan går helst runt med ridkläder om dagarna, om man kan och får. Annars är mjukisbyxorna otroligt sköna. Men det har faktiskt blivit lite shopping till mig själv, men det är ganska lång period mellan dessa inköp på bilderna, om man säger så. Haha.
Den första bilden blev en tröja från Gina Tricot på rean, snygg, enkel och bekväm till vardags. Ett par löparthights för erbjudandepris och sist en vit BH. De jag har är trasiga, urtvättade eller obekväma.
 
Andra bilden är från Oriflame när jag var in till Västerås med mamma och Kina, en goodiebag fick följa med hem och detta var då innehållet. Läppglans, älskade och bästa Tender Care i almond och en ansiktskräm.
 
Sista bilden blev inköpen när jag åkte med mamma till stan, linne och tröja från Cubus och det limegröna linnet från New Yorker.
Så nu har jag lite kläder att ta på mig, men mestadels vardagskläder, men sånt som behövs även det (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0