Blandat smått och gott


Klickade hem denna snygga järnhäst! Jag gillar den otroligt mycket men vill spraya den svart. Just nu är den "vanlig" färg som den är obehandlad. Så jag ska ta och slipa ner den lite så att färgen fäster bättre så ska syrran få göra den lite snyggare i svart färg. Sedan ska den stå i vardagsrummet, kommer bli så snyggt!
Den blev snygg i bara silverfärg, så nu står den på hyllan i vardagsrummet. Bilder kommer sen :)


Blingat en nummerlapp, mycket enkelt med en pincett och tändare. Och häftigt blev det med! Längtar lite mera till tävlingarna nu (;


Ljusblå fleecelindor och svarta kombilindor har fått flytta in i mina lindväskor. Svarta är det mest traditionella och jag har inte skaffat några förän nu?! Galet, men jag har ett mycket snyggt schabrak att match till så kommer bli en grym outfit! Älska kombilindor oxå, så mycket enklare att linda med.


Mina nuvarande borstar börjar bli gammla och utslitna, så har planer på att förnya och byta ut alla mina borstar, så sist jag var in på Hööks gled en hovpensel med kork och en pannborste ned i min korg. Ska införskaffa resterande borstar inom snar framtid tänkte jag. Innan en ny häst kommer till stallet ska det finnas nya och frächa borstar. En svansreflex blev inhandlad genom Tradera för en billig peng, nu finns alla reflexer som behövs!



Lite smått och töntigt, men gulligt och personligt till stallet! Detta är nämligen klistermärken till fönstrena! Så när det börjar bli lite varmare ute och man kan stoppa ner händerna i vattnet och göra rent lite fönster, så ska dessa söta små figurer få hamna på lite olika ställen. Gulligt!
 
Alla bilder fotade med Nikon D300s + Nikkor 50mm/1,8
 
Och det är nog allt som har inhandlats i hästväg sedan jag tog mitt break. Hoppas att jag fått med allt :)

Kommentarer
Postat av: Tilda Edin

Hejsan! Superfin blogg!
Skönt med Fredag va? :)

Svar: Hej! Tackar så mycket!Otroligt skönt med fredag, en lugn dag för en själv (;
Linda Enarsson

2013-01-25 @ 08:10:22
URL: http://tildazblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0