Ge mig inspiration

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Blev förfrågad om att lägga upp inspirerande bilder. Vet inte om dom är så inspirerande, men några bilder blev det (; Och hästiga skulle dom vara! Självklart.
 
Men nu när jag sitter och kollar igenom mitt 2012 med hästbilder så blir jag besviken på mig själv. Varför har jag inte fotat mera hästar?! Det som är så roligt.
Så nu vill jag att ni bombar mig med idéer man kan göra med häst. Och är ni någon som vill bli fotad, skriv till mig antingen här på bloggen, fb eller mejl till [email protected]! Jag vill börja detta året med en massa bilder! Och även göra 2013 till det bästa häståret som det bara går :)

Kommentarer
Postat av: my

jättefina bilder! Om man hade bott närmare så ;)

Svar: Tackar! Jaa men precis, önskar att man hade många som har bra idéer och vill bli fotade :)
Linda Enarsson

2013-02-01 @ 14:58:20
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0