I en massa paket

I ett av paketen låg en chambon och ett par svarta deltor. Storlek full. Så nu kan man longera med lite mera inverkan än med bara inspänningstyglar. Denna hjälper hästen att arbeta mera och hitta sin egen balans.

Ett par röda häftiga boots var i ett annat paket. Storlek L på dom, så förhoppningsvis passar dom nästa häst! Kommer att matchas snyggt ihop med schabrak, luva och benlindor eller benskydd. Naajs!

Och i det sista paketet låg det ett par StarRider ridbyxor! Dom var grymt sköna att ha på sig så jag längtar till jag kan inviga dom på hästryggen! Tyvärr, som säljaren inte skrev något om, så var knappen borta, eller rättare sagt så hade den trillat av och låg i en ficka så den ska bara sys dit igen. Men då måste såklart det göras med. Men jag fick dom till ett bra pris och jag är sjukt nöjd!
 
Alla bilder fotade med Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 

Kommentarer
Postat av: Friskey

åh vad avis jag blir på ridbyxorna! vill också haaa! :D

Svar: Dom är otroligt sköna! Synd att knappen var trasig, men de är nog inte så svårt att sy dit :)
Linda Enarsson

2013-01-29 @ 15:55:04
URL: http://friskey.weride.se
Postat av: my

snyggt! :D

Svar: Massor av snyggt! :D Så nöjd!
Linda Enarsson

2013-01-29 @ 19:02:58
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0