Läsarfråga

Händer det att du fotar privat? Kostnad på det? Tänkte mer om du fotade bara ett ekipage, kanske två, under ett ridpass?
 
SVAR: Hej! Eftersom att du var anonym så svarar jag i ett inlägg.
Ja, jag fotar även privat. Du får själv välja när och hur du vill bli fotad, om det ska vara under ridpass, rida på en äng, tävling eller annat. Du väljer helt själv.
Om ni är flera får ni rabbaterat pris men för prisuppgifter var snäll och mejla till [email protected].
Så är det flera som är intresserade av att bli fotade med sin häst eller kanske med ett annat djjur är ni välkomna att mejla mig.
Jag tar mig runt om i Uppland speciellt, men mit resekostnad om det är utanför Tierps Kommun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0