Morgonpigg...?

Usch för denna nyss påbörjade dag. Var vaken när älsklingen gick upp för jobbet kl 6 på morgonen. Har frusit som en tok hela natten och det blev en extra filt över täcket för att bli varm. Galet.
Men iaf så var jag upp och släppte ut hästarna på morgonen, i spöregn. Jag fick såklart cykla då vi lånat ut bilen till mamma min. Haha. Perfekt tajming (;
Hästarna var väl inte direkt pigga på att gå ut i detta regnslask och snorhala snö, men dom traskade snällt ut. Jag mockade och gjorde i ordning för Filur, blir nog ingen ridning idag heller om det ska fortsätta och regna såhär...
Men ska upp igen tänkte jag och pyssla med honom :)
Nu ska jag köra mormor till Tierp, så blir väl brta någon timme skulle jag tro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0