Tävlingsterminen foto

Nu när vi är inne på nya året så har jag även börjat planera in tävlingar som ska fotograferas. Har fått in en hel del tävlingar som jag kan tänkas åka på, men frågan är. Kommer ni att åka på någon av de tävlingarna?
Så därför tänkte jag att ni kan få skriva i kommentarfältet vilka tävlingar ni har planerade i framtiden. Jag har planerat fram till september ungefär, men fram till juni burkar jag försöka spika ganska så snart.
 
Så, vilka tävlingar ska ni åka till från nu till juni?
Bomba med förslag så jag har massor av tävlingar att välja mellan.
 
Jag håller mestadels till i Uppland, men även vissa ridklubbar i Gästrikland. Hoppning som dressyr eller fälttävlan. Jag antar alla utmaningar, ponny som häst spelar ingen roll. Jag försöker att dela upp de så att det blir jämt om jag får flera lika tävlingar men på olika klubbar.
 
Om du vill vara med och påverka fotografernas val av tävlingar, så har du chansen nu! Ta den och du blir garanterat fotograferad :)
Jag är även Equipe-fotograf så jag har stora fördelar hos vissa klubbar att få fotografera.
 
För klubbar
Jag samarbetar mer än gärna med ridklubbar och prioriterar deras tävlingar före andra. Jag kan även gå med på viss klubbrabatt för klubbens medlemmar om det skulle vara aktuellt.
Hör av er till [email protected] för intresse av samarbete.

Kommentarer
Postat av: Tuuli Elmgren

Fin blogg du har! Allt bra? (:

Svar: Tackar så mycket!Jo, allt är bara bra med mig :)
Linda Enarsson

2013-01-04 @ 12:46:04
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: felicia

Vet inte riktigt vart du bor men kan nämna några ställen jag ska till men kan vara så att det ligger jääätte långt från dig :)
Mjölby, Linköping, Vikbolandet, Skogslotten, Boxholm, Morf, Nyrk, Mantorp några ab ställena jag ska till iaf :)

Svar: Oj då, tror att det blir ganska så långt. Ligger de ens i Uppland? (;
Linda Enarsson

2013-01-04 @ 12:58:25
URL: http://feliciaorrstenius.blogg.se
Postat av: Olivia

Lurbo den 2-3/2 och Tirks ponnytävling! :D

Svar: Lurbos hade jag tänkt ta, så dom är planerade, ska bara mejla till tävlingen och kolla :)Menar du TiRKs tävling i mars? Går inte att fota i TiRKs ridhus :(
Linda Enarsson

2013-01-04 @ 14:50:59
Postat av: Felicia Dolk

Täby ryttarsällskap, vecka 7, ponnydressyr :) Blir min första tävling för i år!

2013-01-08 @ 11:33:01
URL: http://www.feliciadolks.blogg.se
Postat av: Tuuli Elmgren

Fin blogg!

2013-01-08 @ 15:54:11
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Postat av: Olivia

Kul att du ska fotta på Lurbo! Jag ska även åka till Gävle fältrittklubb den 23-24/2 :D

2013-01-11 @ 20:16:06
Postat av: Anonym

Tirks i mars! :D och gävle fältrittsklubb 23-24/2 ! :)

2013-01-20 @ 21:31:26
Postat av: anonym

händer det att du fotar privat? kostnad på det? tänkte mer om du fotade bara ett ekipage, kanske två, under ett ridpass?

2013-01-22 @ 21:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0