Livet leker

 
Gör mig i ordning för att åka till jobbet och ta mig an ett par timmar där. Eftersom att jag inte har bloggat så bra som jag velat alla gånger, så har ni inte fått höra om att jag har fått visstidsanställning på Max där jag började i mitten på mars. Så jag har nu fasta timmar på 30 h/veckan i ett helt år framöver. Det känns så * underbart så det finns inte ord för det.
 
Och som pricken över i:et så är jag kvar som vikarie på förskolor och hoppar in där när jag kan. Och nu över sommaren är det väldigt lugnt med tävlingar då jag jobbar väldigt många helger nu framöver. Men till hösten har jag redan planerat in ett gäng tävlingar. Så om ni har några ni vill ha mig till, mejla mig på [email protected] så ska jag se över planeringen ännu mera. Inget är spikat ännu :)
 
Och jag som älskar att blogga har låtit bloggen stå och förfalla. har massor av idéer som jag vill göra med den men jag ska se till att få till tid. som tyvärr inte är överflödig med dom arbetstider jag har vissa dagar och veckor. Men jag ska få bloggen på fötter igen. Allt går bra nu, livet leker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0