Shopping

 
Jag tänkte att jag skulle visa mitt senaste inköp som var en HV Polo klocka och en HV Polo vattenflaska, i röd såklart. Men kom sedan på att jag inte visat er de andra som jag köpt, på ungefär ett par månader kan man väl säga.
 
Så jag börjar uppe i vänstra hörnet, ett Schockemöhle Coach set i orange, handledsskydd, pullarträns med tyglar, 2 par kombibenlindor i grön och vit, ett par gula elastiska benlindor. Hönät och 4 st grimmskaft. En Lami-Cell grimma i röd, set om 4 st benskydd och Rambo-tyglar i gummi. Sedan kom min nya klocka och vattenflaska. En John Whitaker-keps, grymt snygg! Stigläder och snabbhakar. Bling bling skärp och sist ett par 15mm rundade sporrar i gummi.
 
Så det har varit mina senaste inköp, vad jag vet iaf. Väldigt säker att det inte är något mera till hästen iaf, sedan att jag köpt lite till mig själv är en annan sak. Kanske ska fota min nya KL-tröja som legat i garderoben ett bra tag, är iaf använd (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0