Historia och kommande

Jobb igår, jobb idag och nästa vecka börjar jag en introduktion till ett jobb. Så grejt!
 
Har fotat tävlingar hela helgen på Högbo, regional och nationell stor häst och alla bilder finns uppe i Equipe, bara att kika in och se alla bilder. Fotade tyvärr inte alla klasser då det var 350 starter 2 av dagarna som är för mycket för att kroppen ska orka med (;
 
Jag åker till fjällen om mindre än 2 veckor, mysigt! Bloggning ska det förhoppningsvis bli då jag antar att vi tar med dator och internet. Japp japp! Åka en massa skoter och skidor.
 
Jag har fått hem en massa saker i brevlådan, allt ska fotas och fixas i ordning med så ska ni få se allt senare. När det blir en ledig dag så ska jag ta mig till stallet och mysa med hästarna.
 
Och nu är det dags att göra mig i ordning för att åka till jobbet! Wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0