Till stallet, hästen och mig

Under Högbotävlingarna i helgen blev det även ett köp utav denna snygga fleecejacka från Charlies. Hittade den nämligen på HästNet för ett bra pris som visade sig finnas i Sandviken (som Högbo RK ligger i). Så vi bestämde träff och jag fick köpa den underbara tröjan! Bland de bästa köpen på länge.

En röd grimma, ett viktband och ett par Pikeaur beigea helskodda ridbyxor har budatshem från Tradera. Riktiga fyndpriser! Speciellt ridbyxorna som ingen visste var av märket Pikeaur, så när jag öppnade paketet och det visade sig vara ett par märkesridbyxor jag köpt för 46 kr så blir man förvånad (; Sitter asbra och är supersköna!

Blått och vitt schabrak, tyvärr har de fläckar på andra sidan som ska försökas tas bort. Har däremot inte haft tid än så dom är kvar.

Rött och vitt schabrak som fyndades billigt via HästNet, snyggt och ska matchas med röda benlindor.

Var inte tänkt att jag skulle köpa detta, men priset var så otroligt billigt och det är ju så snyggt!

Ett handtag till min röda grep i stallet som är trasigt, sedan blev det även 2 st nummerlappar fast jag bad om en. Jag tror att sakerna kommer från nedlagd butik då det var massor av saker som såldes och det var sjuukt billigt.
 
De senaste inköpen, vilket innebär den senaste månaden eller nåt sånt.

Kommentarer
Postat av: my

Snygga saker. Och ridbyxorna! 46 jävla kroner haha!

Svar: Helt sinnes! Ett riktigt kap för ett par kvalitets och märkesridbyxor! :D
Linda Enarsson

2013-03-11 @ 11:45:08
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0