De går bra nu, så jävla bra

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Under helgen som var har jag fotograferat på Tierps lokala och regionala hopptävlingar, måånga fina bilder blev det. Speciellt på denna underbart snygga häst!
För övrigt så rullar livet på, jag har fullt upp hela tiden, är det inte jobb så är det foto som gäller för mig. De senaste 3 veckorna har jag haft 1 ledig dag och då var såklart den fullbokad med annat kul. Så saker att göra det har jag.
 
Jag har inte riktigt tiden att uppdatera här som jag önskar och vill, men det kommer hoppas jag. Nu är solen framme, livet leker med 2 jobb och fotograferingen, ny astmamedicin för 3e gången som jag hoppas den blir bra av och allt runt omkring.
 
När det gäller foto så har jag ändrat om i min planering för tävlingar, den kommer mera att se ut såhär.
 
12/5 - Uppsala DS
24-25/5 - Tierps RK
30/5 - Dannemora RK
 
I juni har jag inget bestämt ännu då jag antagligen kommer att få jobba ännu mera än jag tidigare gjort, plus för det! Har även annat planerat över helgerna.
Men jag har fått många roliga mejl på sistånde så jag kommer bl a att vara fotograf på Upplands Distriktsmästerskap i slutet på augusti, kul kul!
 
Nu hoppas jag att det inte kommer att ta lika lång tid till nästa uppdatering, måste skärpa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0