En dag i Uppsala

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Igår var det nattjobb på schemat, och då är det att rulla bil in till jobbet. Så jag passade på och åkte in någon timme tidigare för att shoppa lite. Skor stod överst på listan. Men jag började med Gränby och den vit-svarta klänningen, mycket bra köp! Den satt så mycket snyggare på än den är på galge. Så ville jag ha ett stort halsband till den och så blev det Gina Tricot för det, toppen fick följa med ner i påsen även den.
 
Myste runt på Gränby och kollade i affärer, köpte även en kalender för 2013/2014. Tog mig en smoothie på Naked Juicy Bar och bara var.
 
Tog bilen vidare till Skopunkten och hade där redan planer på exakt vilka skor jag skulla köpa med mig hem, såklart fanns inte dom skorna men hittade ett par klackar och ett par balleringa som fick följa med ändå. Svarta ballerina kan bockas av från listan. Mycket söta!
Sedan var det för mycket tid kvar till jag började jobba så sprang in på Rusta och köpte bra-att-ha saker hemma, allt från shampoo till diskborstar och godis.
 
Sist blev det ett pass på 16.45-01.30 med ca 20 miin övertid. Ojah, det blev en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0