En ledig dag

Nikon Coolpix s3300
 
Idag har jag en ledig dag, som inte har funnit på länge, eller jag var väl ofrivilligt ledig i torsdags då jag skulle åka på tävling men kroppen sa ifrån mestadels, sen var det lite starter, långt att åka och regn. Så det var flera faktorer som gjorde att jag inte åkte. Men istället för att vara på hopptävling då så fick jag vara hemma och ha ont i stället (;
 
Men idag är som sagt en ledig dag, det ända som hänt hittills är att jag varit till sjukhuset och börjat tvätta. Sov till hela 7.30 i morse, vilken sovmorgon! Köpte med mig en B&J i Tierp på väg hem från sjukan, så nu ska jag sitta och trycka i mig hela den, för det är jag förtjänad och så ska jag ladda upp de sista bilderna från gårdagens dressyrtävling. Sedan efter det, ska jag kolla på alla mina 57 avsnitt jag missat av The Vampire Diaries. Så jävla skön måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0