Eskadron - Next Generation

Satt och kollade in Eskadrons senaste kollektion av Next Generation och blev helt kär i schabraket och lindorna, skulle passa så snyggt till en brun häst. Eller en vit, eller svart, eller fux. Typ. Men galet så snyggt det är! Det skulle inte sitta fel att ha i min hästgarderob. Tyvärr är ju Eskadrons prylar i övre prisklassen och jag får fortsätta att drömma.
 
När jag ändå höll på med att kolla vad för tröja som matchade in till outfiten så gjorde jag ett collage, och hittade på värsta smidiga och bästa programmet att göra collage i. Så nu kanske ni kommer att få se en hel del outfit bilder i bloggen. Sjukt kul är det! Så ska sätta mig och göra några nu, har en hel del färgkombinationer som jag vill testa (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0