Finns det något bättre än stallet

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Var uppe i stallet vid 9.30 kom hem kl 14... Haha. Helt enkelt underbart!
Började med att mocka och fixa i ordning i all mat osv. Började plocka fram benskydd, schabrak och ryktlåda för att sen hämta in hjärtat. Hon är bra söt min dam! Pysslade länge med henne, redde ut hela svansen osv. Och när jag sen skulle sätta på benskydden kom jag fram till att jag alltid sätter bakskydden först... Och vilken anledning det är av vet jag inte.
 
Tog även och använde mitt nya HV Polo schabrak, dessvärre tänkte inte jag på att det är väder för skrittäcke, så det syntes ju inte direkt (; Haha. Efter en väldigt lyckad ridtur med skritt, trav och lite galopp ute i skogen så fick hon lite mat i stallgången. Hon har bordsskick min dam.
 
Och så vill jag visa en bild på hur glad jag är idag! Fick även ett sms om att jag har paket att hämta på ICA, kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0