Funderingar och annat trams

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
För knappt en timme sedan kom jag hem från jobbet, har tryckt i mig några mackor och sitter nu och går igenom allt på datorn. Har hunnit med att skicka en bildbeställning mitt i allt också. Cash is king! Hur ska man annars ha råd med att äga häst (;
 
Sitter och funderar efter att ha gjort min hästkalkyl och lagt in alla kostander. Det är inte billigt. Men ack så roligt! Jag hoppas få lite pengar över denna månad för att kunna åka till Globen och kolla åtminstone en föreställning. Frågan är bara vilken? Och om man har någon att åka med..
 
Och på tal om hästkalkyl, så är de nog bland de bästa jag har gjort, det är inte alltid så kul att se hur mycket pengar man gör av med, men istället har jag full koll på hur mycket som går ut på just hästen. Stallhyra, foder, försäkring osv osv. Så mycket lärorikt kan jag meddela :)
 
Och detta inlägg blev osammanhängande och tråkigt. Men nu ska jag sova. God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0