Lite hästshopping

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Fick hem ett paket från Emmi.se för inte allt för länge sen. Hade även bloggat om de tidigare om inte datorn tog bort bilderna...
Men iaf så fick jag hem en hel del från deras rea. En hel del impulsshopping men som ändå visar sig vara ganska nödvändiga. Iaf vissa saker (;
Ett par vita MH helskodda ridbyxor. Så snygga och velat ha dom sedan jag vet inte när. Mm! Nu är dom äntligen mina och min tävlingsoutfit är komplett! Ett turkost Lami-Cell schabrak fick följa med, matschas med turkosa elastiska lindor från Hööks och min snygga tävlingsfotograftröja.
 
Sedan blev det en del hästgodis jag hört bra om, damen gav tummen upp! En marinblå/röd longerlina och sist men inte minst ett par HV Polo vinterridhandskar. Kommer alltså inte att frysa om några händer i vinter. Nätta, smidiga men shit så varma! :)
 
Jag inväntar ett till schabrak som restnoterades, grymt! Och sedan har jag shoppat lite begagnat så de ska även fotas och visas :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0