Lite nytt och nödvändigt

 
Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Och bilderna blev typ sämre än sämst. Men orkade inte anstränga mig faktiskt. Tragiskt. Hoppas ni står ut.
 
Har varit på tävling idag så när jag åkte förbi en Hööksbutik på vägen hem så passade jag på att svänga in, smartare än att behöva åka enkom resa 10 mil för att handla i veckan när lönen kommit. Så det fick bli såhär istället. Så ett ridtäcke från JH Collection, set med benskydd och ett grönt pannband fick följa med mig hem. Älska att mitt stämpelkort blev fullt och fick rabatt på allt med (;
Igår hämtade jag ut ett paket på posten från Strömsbergsgård. Där det låg ett 100 g liner i och ett rött Amigo jersey cooler. Så nu har jag 3 horseweartäcken. Och det lär bli flera, då de ligger fruktansvärt bra på damen. Men nu ska jag klara mig ett tag på de täcken jag har (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0