Min vackra Prestige Versailles

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Och här kommer några bilder på min underbara sadel. Och idag var premiärturen i den! Så underbart!
Så bekväm, snygg och helt enkelt underbar. Och för den som undrar är sadeln utprovad med fårskinnspadd under. Av olika anledningar men bland annat för stötdämpning och tryckutjämnande. Så jag är mera än nöjd!
 
Jag valde även svart av den enkla anledningen att det är lättare att matschas och de finns för många olika nyanser av brun (; Har även läst mycket om att de bruna skavs färgen bort inom väldigt kort tid. Så ja, svart var det självklara valet. Så nu hoppas jag komma igång ordentligt med ridningen och ha de sjukt kul med min vackra dam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0