Ny slickepinne

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Och här ekar det tomt... Jag är inte den bästa på att uppdatera känner jag. Men det är mycket om dagarna, igår blev jag inringd på jobbet och sedan ska hästen göras i ordning på kvällen. Så fullt upp helt enkelt!
 
Men såklart var sadelgjorden för kort... Älskade livet så sjukt mycket igår! Så idag på morgonen var jag till stan och bytte till en större storlek. Och det var nätt och jämnt att jag fick igen även den. Sommarmagen måste bort nu!
 
Och såklart fick jag med mig lite andra saker från Hööks liksom (; Först blev det ett par elastiska benlindor i turkos, jag gjorde lite spontan impulsshopping på Emmi.se från deras rea så schabraket som kommer då matschas snyggt med dessa!
 
Och så såg jag sedan Mini Horse Lyx framme vid kassan, och har hört mycket gott om dom. Så var tvungen att köpa med en och prova på damen. Och på mellanbilden ser ni vad hon tyckte. Helt underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0