Underbara morgon

Mobilkamera
 
Ååh vad jag älskar att gå upp tidigt och ha hela dagen framför mig. Och när man får rida i morgonsolen. Helt underbart! det blev mitt schabrak från BR, passade damen väldigt bra tycker jag! Skulle även testa mitt pullarträns, men det var alldeles för stort och orkade inte tränsa om så fick bli utan nosgrimma idag (;
Svarta benlindor till, då jag fortfarande inte har några benskydd. men har kollat in lite och hittat några som kan vara intressanta.
 
Och till själva ridningen var hon pigg och glad, som vanligt. Men lite okoncentrerad och springig. Så fick göra otroligt mycket övergångar och halter. Endast skritt och trav idag. Blev väldigt fin mot slutet. Och såklart hade jag ett litet störningsmoment att hästarna i hagen vid åkern jag red vid släpptes ut och hade riktigt kul där inne. Men hon får en stjärna idag ändå min sötnos :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0