Uteritt på glad tjej

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Blev en uteritt mitt i älgjakten. Kul liksom. Men det gick bra, på med en massa reflexer och iväg ut i skogen med oss! Skrittade länge och blev sedan trav med lite jobb, inget mycket men lite. Efter att ha travat en stund och känt igenom henne blev det lite galopp. Och jag valde att låta henne bestämma och bara stå i lättsits. Och då menar jag såklart inte att hon ska få galoppera hur fort hon vill, men att ha sig själv fri och mig i balans uppe (;
 
Hon tog tillfället i akt och tyckte de var askalas kul att få galoppera i lite mera friskt tempo. Samlade ihop henne, ett galoppombyte innan svängen och så upp i lätt sits igen. Kanonkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0