Hoppelihopp

Nikon D300s + Nikkor 50mm/1,8
 
I torsdags åkte jag ut till Linda igen för att hjälpa till med lite hoppning av 5-åring, alltså förste hinderbyggare och fotograf (; Och sedan blev det en ridtur på Corona och Rayona. En massa prat om allt och ingenting, som vanligt helt enkelt.
 
Och livet rullar på, om 3 veckor hoppas jag på mirakel och att allt går vägen. Jobbet rullar och det är utbildning  mer eller mindre varje dag på jobbet nu. Det där med träning har fått sig en vila då jag blivit förkyld men är redan väldigt mycket bättre och tänkte ta tag i det igen på måndag.
 
Men allra mest skulle jag vilja hålla kameran i handen och få till ruskigt snygga bilder på ett snyggt ekipage. Någon som är sugen?

Kommentarer
Postat av: my

Om vi hade bott närmre så! :)

Svar: Ja men precis! Någon gång skulle de vara kul att ses och fota!
Linda Enarsson

2013-09-09 @ 17:23:57
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Annika

Fina bilder :)

Svar: Tackar så mycket! :)
Linda Enarsson

2013-09-10 @ 19:35:45
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0