Min vackra dam

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Steg upp ur sängen, frukost och kolla datorn, sedan ner till källaren för att byta om till stallkläder och iväg med bilen. Fixade och donade i stallet, tog in Corona och borstade länge och pysslade med henne. Provade ett nytt träns och bett, och så iväg på en promenad. Mycket att se! Och detta var första gången vi gick själva så jag valde helt enkelt att gå bredvid i stället. Blev en liten dans en sväng när 5 hästar kommer galopperandes mot oss men annars var hon lugn. Hade ett jäkla tempo kan jag säga (; Nyfiken som bara den!
 
Gjorde i ordning i stallet och släppte ut henne efter ännu mer borstning. Jag började att packa i ordning för morgondagen, för då får damen åka transport bort till Gävle och Ryttarstugan för en sadelinprovning. Skönt!
 
Får helt enkelt se vilken modell som får följa med hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0