Ryttarstugan i Gävle

Mobilkameran
 
Tidigt i morse efter 5 timmars sömn var jag uppe igen. Det var stallet och göra i ordning Corona för en färd till Gävle och besöka Ryttarstugan och en sadelinprovning. Efter många provade sadlar och fastnade för 2 olika så blev det att rida i dom flera gånger innan jag bestämde mig. Och skönheten, den hoppas jag få hem på lördag, och då får ni även se vad det blev för modell (;
 
Hem igen och pyssla i stallet. Såklart tajt med tid för att hinna hem och kasta sig igenom duschen och direkt till tåget och jobbet. Ett 4 timmars pass som kändes som 10 timmar...
 
Men jag måste säga att min vackra häst är otroligt duktig på att fånga blickar på sig. Alla som gick förbi stannade upp och kollade lite extra på henne, hon som provade ut sadlarna tyckte hon var så otroligt söt. Och jag kan då inget annat än hålla med! :)
 
Och när jag är ute och åker med min dam, så känns vi igen, för allt hon bär går i nyansen röd. Så snyggt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0