Anmält

 
Jag blir nervös av bara tanken, men jag är anmäld till tre st tävlingar, jag börjar med att hoppa 90 och 1 m i Tierp, för att sedan rida en LB:1 i Dannemora och sedan hoppar jag 95 och 1 m på Frösåkers. Har någon tävling till planerad men som inte går att anmäla till ännu. Pirrigt! Varken jag eller Corona har tävlat på två år så det är ett tag sedan sist.
 
Min stora ångest just nu är vad vi ska klä oss i, jag och min dam. På vår första tävling. Röd eller svart kavaj? Rött, blått, grått, orange eller annan färg på schabrak?
Jag tror att det blir att knäppa kort på alla outfits som kan tänkas användas på tävlingen så att jag kan sitta och välja hemma vid datorn. Ni kanske vill se alla med?
 

Kommentarer
Postat av: my

Hon är så fin i rött :D Fast alla andra färger också för den delen haha...

Svar: Ja men visst är hon! Frågan är om man vågar matcha rött schabrak och luva med röd kavaj? Hmm, ska ta lite ouftisbilder tror jag så att jag får se alla på bild :)
Linda Enarsson

2014-04-18 @ 15:27:07
URL: http://monkiapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0