En kanonbra hoppträning!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Idag var det andra träningen för Elina på Jälla. Igår gick det bra, men idag, då gick det bättre än bäst!
Hade en väldigt bra framridning, hade henne verkligen där jag ville. Hoppade fram på enkla hinder och serier för att till slut hoppa en hel banan med kombinationer, distanser ochh enkelhinder. Hon dummade sig inte ett dugg och var hur fin som helst! Hoppade super. Däremot inga större höjder utan det blev ganska lågt. Men det gör inget när hon var så fin!
 
Så nu taggar jag till för tävling nästa lördag, och pappa min kommer att få ge mig en rejäl spark i rumpan om jag inte rider som jag gjorde idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0