En uteritt till stenbrottet

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8 & mobilkamera
 
Var uppe vid 11 tiden i stallet och fixade höpåsarna på en gång för att kunna ta med mig dom och en dunk med vatten till hagen och hämta in min stjärna. Borstade, sadlade och gjorde mig i ordning för att sedan skritta iväg med stenbrottet som mål. damen är mindra förtjust i vatten så vi höll oss på avstånd. Men någon dag tänkte jag ta med mig Frida och Covitha så kanske min fega tjej vågar kliva i vattnet.Blev mest skritt i olika tempon, arbeta mycket med sidorna och flytta på henne. Blev lite trav och galopp uppför en backe. Min fina tjej ♥
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Men vad härligt!

Svar: Supermysigt!
Linda Enarsson

2014-04-22 @ 16:30:29
URL: http://tobehappy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0