Fin tjej i ridhuset

Nikon D300s + Tamron 70-200/2,8
 
Idag var ingen bra dag, så för att inte låta all min dåliga energi gå ut över Corona valde jag att inte rida. För hennes och min egen skull. Det slutar aldrig bra om man rider på dåligt humör. Så jag borstade och myste med min tjej i stallet för att sedan släppa henne lös i ridhuset och låta henne springa av sig på det sättet. Dessvärre fick hon vila igår då jag åkte och jobbade, så kan bli en trevlig ridtur i morgon istället. Jag hoppas på det bästa.
 
Jag mockade även ut 5 kärror från hagen, kul. Och det är typ hälften kvar, jippie. Jag har något att göra i stallet i alla fall. I morgon hoppas jag på ett bra ridpass i stället. Jag har även hunnit med att fota några av sakerna tsom kom med paketet från Börjes, men inte allt så då visar jag det senare.

Kommentarer
Postat av: Ida

Oh my! Vilken skönhet!

Svar: Visst är hon! Min fina tjej :)
Linda Enarsson

2014-04-17 @ 17:31:36
URL: http://tobehappy.blogg.se/
Postat av: Anna

Fina bilder!

Svar: Tack så mycket! :)
Linda Enarsson

2014-04-17 @ 17:57:04
URL: http://perssonanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0