Lite smått och gott

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Det har inhandlats lite små saker som är bra att ha kan man väl säga. Allt är från Börjes och Hööks.
Översta bilden är en digital hövåg, så mycket bättre! Jag kan ge Corona mera exakta kilon, sä bra!
Sedan är det ny flaska med pälsglans, min börjar att ta slut så det var dags. Det blev även broddar, både isbrodd och gräsbrodd. Beställde från Börjes för ca 6 veckor sedan då snön faktiskt var kvar, men paketet blev försenat pga 2 artiklar som jag ännu inte har fått hem. Sedan blev det en flaska flugmedel och en tvättsvamp, jag hade lyckats tappa bort båda två. Men som jag såklart hittar när jag köpt dessa nya... Typiskt.
 
Sist är det ett nytt hönät, ett av mina gröna är trasiga och har blivit lagat med balsnören lite halvsnyggt. Och då det ibland blir lite fel vid nattning i stallet så har jag valt att köpa ett blått då det är lite mindre och Corona får bara 2 kg vid insläpp. Så att andra i stallet inte kan ta fel helt enkelt :)
 
Och jag väntar in som sagt två varor till från Börjes och jag hoppas på att få dom snart, för det kommer bli såå snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0