Perfect Sit of Sweden

Alla bilder kommer från PS of Sweden.
 
Nu när vi äntligen har börjat komma igång jag och Corona. Så skulle jag vilja ge henne de bästa förutsättningarna för att lyckas också. Men smakar det så kostar det. Kan man väl säga.
Jag skulle först och främst vilja ha ett Jump Off revolution träns, med strasspanbandet och martingaldelen med snap it funktion. Så smidigt det hade varit och slippa ta isär tyglarna varje gång!
 
Det vill jag såklart ha till hoppningen, men till dressyren skulle jag vilja ha ett Shine Dressage revolution med ett röd/vitt pärlpannband. Förstå så snygg min fina häst skulle bli?! Och såklart vill jag ha allt i svart läder. Att köpa allt på en gång skulle gå på ca 5 000 kr om inte mera, vågar inte riktigt räkna för det är så mycket pengar. Pengar som jag inte har just nu. Typiskt.
 
Vad tycker ni om PS of Swedens produkter? Bra/Dåligt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0