Samlad galopp

Mobilkamera
 
Hon är så fin min tjej ♥
Idag var det testing av nytt träns och luva, bättre bilder ska ni få men kameran han inte komma upp ur kväskan innan jag var tvungen att åka hem i panik. Typ.
Men red ett kanonpass på utebanan. Red mycket skolor, med öppnor, slutor och skänkelvikningar. Sedan gick jag vidare och red på stor volt för att samla och öka galoppen. Myckiet fin tjej! Avslutade med att rida innanför spåret och göra en liten volt i galopp, länga galoppen några språng och sedan ta tillbaka och göra ännu en volt. Och det var jobbigt. Vi fick lite problem där men tror att hon fick mjölksyra. Så inte så konstigt. Hon fixade de galant efter några försök. Valde då att ge mig och travade av henne lång och låg. Så fin! Skrittade ut en vända innan det blev stallet och linimenta lite ben.
 
Mockade även idag ut en skottkärra från hagen, oj snart har jag vanan innne. Och hagen kanske är ren snart... Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0