Ännu en gång orange ♥


Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Och orange även idag, mycket orange denna vecka! Men idag hämtade jag ut detta snygga schabrak, även i dressyrmodell. Så nu kommer jag kunna matcha ännu en snygg outfit i dressyren! Mycket kul.
 
Ridningen blev inte så avancerad, hade tänkt att rida lite på en äng med slutade med att jag typ bara skrittade en sväng för att sedan galoppera på en åker och sedan rida hem igen. Mycket avancerat pass alltså. Eller inte.
 
Det kan inte alltid bli som man tänkt sig, så det finns både för och nackdelar med det. Corona får en vilodag i morgon och jag jobbar. Så de passar bra.

Kommentarer
Postat av: Johanna | Team Mirax

Det där blev ju riktigt snyggt!

Svar: Tack så mycket, jag gillar de mycket :)
Linda Enarsson

2014-08-23 @ 14:23:15
URL: http://teammirax.blogg.se
Postat av: Johanna | Team Mirax

Varsågod! :3

2014-08-23 @ 18:19:23
URL: http://teammirax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0