Barbackatur

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Hade planerat allt dagen innan, men väl nu på morgonen blev det lite annat ändå. Sadeln fick hänga kvar i sadelkammaren och jag böt lite färg. Allt blir inte som man tänkt och planerat till en början!
 
Men jag hade en fin tjej! Mycket eftergiven och arbetsvillig. Och så kom galoppen. Då var det dags för race. Så jag fick hålla henne! Haha. Fick svårt att jobba henne korrekt, men efter lite mera trav så blev hon bättre igen. Ca 30 minuters arbete idag. Hoppträning i morgon!
 
Nu på morgonen var jag i stallet ca 5.20 och var då alltså helt själv. När jag åkte, ca 6.45 så var jag fortfarande själv. Undra om alla tar sovmorgon en söndag? Vad jag vet är det normalt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0