Grönt och P&R

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Dagens outfit blev grön, men i alla olika nyanser av samma färg. Att det ska vara så svårt att hitta allt i rött nyans?! Men men...
 
I alla fall så skrittade vi ut med Frida och Covitha, en lite längre runda så vi satt väl till häst i ca en timme skulle jag tro. Men har inte riktigt koll.Jag provade även på att göra halt och rygga, för i morgon. Då kanske jag ska åka på en pay and ride och rida LB:1 och LA:1. Är väl lite sådär hysteriskt nervös och vet inte riktigt vad jag ger mig in på. Men det är inte spikat ännu då jag inte får något svar från stallet jag ska till... Ska ringa i morgon och hoppas på svar!

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Snygg outfit :D

Svar: Tack! :D den är grymt snygg! Men måste hitta den perfekta tröjan för att kunna visa upp den mera (;
Linda Enarsson

2014-08-06 @ 22:36:23
URL: http://lovisamagnusson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0