Knep och knåp

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Idag har det varit pysselverkstad hemma hos mig. Fast jag igentligen behöver städa... Men man kan inte hinna med allt på samma dag!
I alla fall så har jag börjat med att måla nagellack på ett armband, för att sedan limma tillbaka stenarna på nummerlappen. Såklart ramlade dom bort från senaste tävlingen. Sist ritade, klistrade och klippte jag en massa. Jag tycker att alla dessa IKEA-kassar är rätt tråkiga så jag syr fast Coronas namn på alla påsarna. Har några stycken i stallet redan men det ska bli flera då jag ofta använder påsarna.
 
Så jag börjar med att rita av nament på ett tyg, för att sedan klippa ut texten och sedan måla det på påsen. Sist gör jag så att det sys fast för hand. Annars ramlar texten bort efter lite våld i stallet med de stackars påsarna. Snyggare och roligare blir det i stallet med namnet fastsytt än med spritpenna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0