Positiva häst!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Orange ♥
Corona var superfin att rida idag. Kände att vi inte skulle hålla till på varken ridbanan eller ridhuset så vi skrittade iväg till en liten åker och gjorde vårat pass där idag. Mycket fin som släppte redan i skritten, lite hög och dålig aktivitet i traven för att sedan gå in i en galopp som var taktmässig och rund. Efter massor med övergångar där formen skulle bevaras och tempoväxlingar som hon gjorde kanonbra!
 
Avslutade med att galoppera på en åker som är kanske 1 km lång(?) och låta henne rulla på. Ökade lite och ökade lite till. Så häftigt! Hon bjöd på bra framåt och ville bara gasa hela tiden. Men det stod en grupp människor längs vägen som Corona trodde skulle anfalla henne. Så nästan en tvärnit. Haha!
Vände och galopperade tillbaka för att sedan skritta till stallet igen. Mycket fin häst! Känns bra inför terrängen i morgon.

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Hittade in på din blogg.
Snygg blogg.Fin & stilren :) & super fin häst har du!

Gillar alla dina bilder. så skarpa o bra & perfekt ljus m.m!...
Kolla gärna in på min blogg.. Den är ny startad, Och en ren hästblogg.. SÅ du kanske känner för att bli någon av dom första som följer den ?:) O få följa med på mig resa med mina 2 hästar ( ett varmblod & ett fullblod)... Jag ska visa världen att varmblod vist e fina i båda hoppning + dressyr!! :)
Sen har jag tävlings framtid med mitt fullblod som jag precis köpt o får hem om 4 dagar:)
Kram

Svar: Tackar så mycket! Jag har fotat i många år och har en del bra utrustning, så tack för det :) Jag ska kolla in så får vi se vad jag tycker :)
Linda Enarsson

2014-08-21 @ 16:52:07
URL: http://www.allroundis.blogg.se
Postat av: Desire - fjordingryttare

Älskar också orange! Speciellt på mörkare hästar c:

Svar: Orange är mycket snyggt! Jag har tur att min är mörk och passar i typ alla färger :)
Linda Enarsson

2014-08-21 @ 16:54:46
URL: http://faxe.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0