Snygg min vackra häst ska bli

Bilder kommer härifrån!
 
Nu när sadeln är beställd, så måste ett dressyrträns få komma hem med. Jag vill ha ett med lackad nosgrimma, som jag tror skulle passa Corona alldeles utmärkt! Och efter en massa letande, hade jag bara hittat ett för 1 800 kr... Lite väl saftigt för ett träns anser jag. Men helt plötsligt dyker denna godin fram! Den ser likadan ut som det för 1 800 kr, men kostar hälften så mycket, och enda lilla skillnaden är att det inte är rundsytt. Precis som jag vill ha det!
 
Till det vill jag ha ett snyggt pannband, och då har jag hittat denna läckerbit! Hur snygga kommer inte jag och Corona vara i detta på tävlingsbanan?! Alltså dör. Om man ändå hade flera miljoner på kontot.

Jag inväntar sadeln och så får vi se hur mycket pengar som blir kvar efter att den är betald, så kanske detta får klickas hem! Det bästa är att båda finns på samma hemsida! Längtar så mycket efter både sadel, träns och en massa träningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0