Äntligen vänner!

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Då Corona vaccinerades igår vilar hon idag, inget konstigt med det :) Tog mig en 30 min sovmorgon, helt otroligt vad det var skönt. Upp till stallet och fixa i ordning allt där, ta in min dam för att borsta och byta till en lite tjockare liner. +10 igår och +2 idag. Konstiga väder.
 
Fixade i ordning all mat och tog med mig två påsar hö och en kanna vatten till hagen. Och damen står bredvid sin nyfunna kompis, som hon inte kom överrens med till en början. Hah. Kompisen är en frieservalack vid namn Mynte :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Himla trevlig blogg, super fina bilder tar du!! kram :)

2014-02-25 @ 12:49:00
URL: http://riderstory.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0