Lite uppdatering

Mobilkamera
 
Under tiden som jag inte har bloggat har Corona varit halt, men idag longerades hon med väldigt bra resultat. Så det blir vila fram till lördag då jag tänkte sitta upp så länge hon inte är halt. Hon har lyckts vricka sig i hagen med alla sina bravader, hon är otroligt bra på att ha hovarna i luften än på marken. Men nu verkar det som att hon lugnat ner sig lite, då hon hädanefter alltid går först in från hagen vid insläpp. Puh, lite framsteg.
 
Så hon har levt rövare i hagen och jag har oroat mig för att det har varit något större då hon inte har varit varm någonstans i benen. Men nu är hon på bättringsvägen och idag syntes det ytterst lite. Men jag låter henne hellre vila en dag extra för att hon verkligen ska vara frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0