Longeringshjälp

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Denna sak inhandlades i fredags, innan jobbet. Hur jag nu han med det...
Men iaf så har jag både en gouge och inspääningstyglar, men tycker inte att någon av varianterna funkar speciellt bra när jag longerar. Corona får inte ut något av det. Hon arbetar helt enkelt inte.
Så när jag fick se denna nyhet i Höökskatalogen, så blev jag intresserad. Men när jag fick se en bekant använda den blev jag fast. Den måste inhandlas. Så nu hoppas jag att den ska fungera mycket mycket bättre än de andra hjälpmedlen, och att Corona äntligen börjar arbeta vid longering. Och för priset 199 kr, är det värt att chansa.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Sugen på en sån till min ponny oxå, skriv gärna vad du tkr om den sen :)

2014-02-09 @ 10:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0