Vilken färg?!

 
Alla dessa schabrak...
På lördag är det då dags. Men frågan blev sen vilket schabrak och färg jag ska köra på. Älskar att matcha snyggt och jag har lindor till i princip alla mina schabrak. Vet att jag inte har till ett av dom... Haha. Man har mycket saker alltså.
 
Men funderingen är vilken jag ska köra just på lördag, det är inte bara träning utan vi ska bli fotade oxå. Så då vill man se lite xktra snygg ut. Det lutar mot det vita med röd kant, röda benlindor, röda ridbyxor och så en snygg tröja till. Svarta stövlar och svart ridhjälm.. Och såklart är inte detta alla mina schabrak, utan de som jag kan matcha snyggt med häst och ryttare. De andra är inte helt kompletta för mig (;
 
Eller har ni något annat förslag?

Kommentarer
Postat av: my

Älskar det orangea :D

Svar: Det är bra snyggt! Men har redan fotats med den tidigare, s¨vill ha bilder på flera outfits så att säga :)
Linda Enarsson

2014-02-27 @ 20:30:21
URL: http://monkiapa.blogg.se/
Postat av: Natalie

Du säljer inte det Schockemöhlesettet i mitten??

Svar: Nej, det säljs inte.
Linda Enarsson

2014-12-28 @ 11:51:30
URL: http://nattegustav.bloggo.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0