En ovanlig bild

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Är det förvånande att se ännu en bild på Corona när hon äter? Nix, skulle inte tro det. Hur många sånna bilder har jag inte lixom? (; Men hästarna är inte så rörliga om dagarna så det blir mest mat, mat och mat.
 
Iaf så red jag en sväng på morgonen, red längs grusvägen och det gick ganska bra ändå. förutom ett litet fel som jag gjorde i början som förstörde allt och jag förstår att hon inte ville komma fram till handen. Men men, det är åtgärdat! Hon var väldigt pigg, framåt och uppåt redan från start. Alltså motsatsen till igår då hon var tung och neråt. Så det var lättare att arbeta henne från början och det blev riktigt fina halter och sidvärtsrörelser. Min fina go'a dam!
 
Sedan mocka och göra allt i stallet i ordning, bytte även hennes innetäcke så nu är det ett lila heavytäcke som hon får ha om nätterna. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0