Energi till kroppen

Nikon D300s + Nikkor 35mm/1,8
 
Som de flesta kanske vet så säljer min mamma Oriflame, och när jag fick en katalog - minns inte vilken av dom - så såg jag dessa. Det är små och nyttiga energi barer. Och dom är hur goda som helst! Min favorit är chokladen men granatäpple funkar även det. Och nu till varför jag äter sådana? Jo jag har alltid med mig en till stallet! Hur smidigt som helst att ta med sig en i jackfickan, jag lägger min i kameraväskan. Och så brukar jag äta en innan jag rider för att behålla energin och inte bli så trött och hungrig till efter. Hur smidigt som helst!
 
Men det kostar lite också så jag har funderat på att göra egna. Hur svårt kan det vara? Har börjat kolla över lite recept, gärna med choklad i, mumsigt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0